Oh, mis!


''Doctor Who'' Küçük Prens'in gezegenine gitsin mi? :)
Bence gitsin! Tardis'in uğramadığı bi' orası kaldı, o da olur bakarsın :)
Hep Dalek, Hep Cyberman, Hep Ood... nereye kadar?
Sanki koskoca evren üj-bej yaşam formu etrafında dönüyor, teallam yareppim...
''Exterminate! Exterminate!'' başka da bi' numara bilmezler, pis-kaka Dalekler!
Zaten David Tennant'ı özlüyoruz :( Onsuz ne olacak bu evrenin hali?
Şşşşşştt.... kendine gel kızım, geçti, geçti... :)

* Aklıma gelmişken yazayım, sonra unuturum-munuturum.
Buradaki hamilelerin hemen hemen hepsi zeytin yutmuş sivrisinek gibi.
Hiç mi bi' şey yemezsiniz? Hiç mi aşermez siniz? Şaşırıp kalıyorum!
Hani Ebru Şallıylan Victoria Beckham apla kapışıyorlar ya; ''yok sen 5 kilo 125 gr aldın, yok ben 4 kilo 723 gr aldım'' diye... peeeeeh!
Burada hamileliğin başlangıcındaki kilosundan eksik kiloyla doğuma girenler var!
Söyleyin onlara; istedikleri gibi bunalıma girebilirler :)
Akıl-fikir diyorum...

* Dün loto oynadım :)
Gıcıklık olsun diye bakmıyorum çekiliş sonuçlarına. Yarına dek milyonerim anasını satem :)
Hayal üstüne hayal kurmak serbest bu gece. Ne zaman büyüyecem ben allam yareppim? :)))

* Hayal demişken;
Bi' evim olsun. Her yanı cam olsun ama dışardan içerisi asla görünmesin :) Camlar kendi kendini temizlesin.
Yerler, duvarlar, fayanslar, lavabolar, küvetler de kendi kendini temizlesin. Hiç toz olmasın.
Mutfakta kendi kendine dünya mutfaklarının en lezzetli yemekleri pişsin :) Bulaşık makinesi kendi kendini doldursun-yıkasın-yerleştirsin. Dolabı açtığımda canım ne çektiyse bulayım. Hep dolu, hep temiz hep tazecik meyve, sebze ve bilumum (evet, bilumum, bkz: tdk) ıvır zıvırla dolu olsun. Çamaşırlar kendini temizlesin ve hatta ütülesin!
Ve, bi' makine olsun böyle, duşa kabin gibi. Girelim içine, 15 dakikada duşumuzu almış, saçlarımız kurumuş, fönlenmiş, kaş-bıyık-bacak vs. temizlenmiş, manikür-pedikür tamamlanmış, ojelerimiz sürülmüş ve hatta makyajımız yapılmış olarak çıkalım içinden :)
Oh mis! Böyle hayale ömür feda :)))

Hanimiş; bu hayalimizde Nutellanın kalorisi sıfır. Kaşık kaşık ye! :)

* Sivrisinek lafı geçmişken;
Sağolsun sivrisineğimiz iki gündür mükemmel çalışıyor, bi' sanatçı edasıyla...
Sanırım simetri hastalığı var, tüm kolları bacakları aynı noktadan şişirmiş ki, kaşırken rahatlık olsun!
Ooooof, of! Alerjiğim ben ya :/ Biri şunu durdursun.

* Hava yine kapalı, soğuk, ha yağdı - ha yağacak.
Ey denyo hava! Bir kaç saate kalmaz yine açarsan, 30'lu derecelere dayanırsan çok pis küfür edicem.
Hatta balkona çıkıp sana orta parmak göstericem, haberin olsun!

* Kardeşimin kızı, prensesim Türkçeyi yeni öğreniyor :)
Geçenlerde Skype açık, yüzyüze görüşüyoruz, halayı görünce şımardı şımardı ve bi' konuda annesiyle inatlaşmaya başladı... laf öyle bir noktaya geldi ki;
''aksisin, aksi!'' dedim. El cevap; ''sensin taksi!'' ve çekti-gitti.
Artık nasıl bi' anlam çıkarttıysa... :))) şımarık, çok bilmiş böcük!

* Türkçenin nadir bulunan bi' dil olduğu ülkede yaşamanın keyifli yanları da var :)
Mesela tramvay durağında, alışveriş merkezinde vs. bağıra çağıra Türkçe konuşan yurdum insanını keyifle dinleyip olmadık bi' anda iki kelimeyle onları dumura uğratıp geçmek çok zevkli nan! :)
Yüzlerindeki ifade görülmeye değer :)

Kötüyüm ben, kötüyüm... kötüyüm, kötüyüm. :)

Görsel: Google Images

17 yorum:

  1. O hamilelerden burda da var yaa giciklar en giciklari da 2 cocuktan sonra boyle yanlarinda ablalari gibi gezen cubuk kraker anneler,salaklar.
    Birgun markette boyle bagira bagira Turkce yakasi acilmadik bi kufur eden gencle benim de boyle bir anim var.Cok utandiydi ama zavalli,haha.
    Varya senin yerin Dubai Sittirella, bi expat paketi bulursan direk gel zira tum o hayalini kurduklarin (makyaj falan haricinde) neredeyse bedavaya yaptirabiliyorsun, Dunya'nin bu kisminda kolelik hala var:s Bir de bizim 'mahallede' tum duvarlar filmli cam,bizimki de oyle, ve yonetim temizliyor, haha!Ferah ferah...
    Bir de burda hep gunes var:)))

    YanıtlaSil
  2. Kölelik :/ kötü be Pınar.
    Orda makyaj olmaz, çünkü o sıcakta makyaj yüzde durmaz :D
    Yemezler.
    Film kaplı camı neyleyim?
    Dışını temizleseler ne yazar, içten de temizliyorlar mı?
    Yerler, halılar da kendiniz temizliyor mu?
    Kandıramazsın beni... :)))
    Küfür edene ben de denk geldim bir-iki kez.
    Çok ayıp, çok kaka :(

    YanıtlaSil
  3. Dr.Who seyretmiyorsun di mi? Di de ben seviyorum seni seyrediyorsan sevmiycem!

    YanıtlaSil
  4. *Korhan Enişte*
    Seyretmiyorum artık :D
    Tüm bölümleri seyrettim de... kalmadı geriye seyredilecek bi'şi artık :)
    Çok saçma-sapan idi ama ''Kurtlar Vadisi'' seyretmekten yeğ idi :)))))

    YanıtlaSil
  5. ev hayali süpermiş...bir gün gerçekleşirse benim de haberim olsun:)

    Ben hamileyken araba kadar olmuştum:)

    YanıtlaSil
  6. *laleninbahçesi*
    Tamamdır lale :)Gerçekleşir gerçekleşmez haberin olacak.
    Yazdım kenara :)
    Korkarım ben kamyon kadar olurum hamile kalsam :)

    YanıtlaSil
  7. kalorisiz nutalla ,varsa yolla banada,
    loto çıktı galiba yoksun :)aşerme falan ,derken can alıcı soru bebiş mi geliyor ella

    YanıtlaSil
  8. *Çiğdem*
    Loto çıksa buralardan ayrılmam sanırım :D
    Her günüm tatil olur o zaman.
    Nutellaaaa mmmmmmmm :)
    Henüz düşünmüyoruz bebek Çiğdemcim :)
    Daha zamanı var... teyze olamayacaksın bir süre daha, üzgünüm :)

    YanıtlaSil
  9. Nutella kalorisiz olsa, yine de sever miydik, özler miydik, aşerir miydik? Kafama takıldı şimdi:)

    YanıtlaSil
  10. *Judy*
    Nutella kalorisiz olsa herhalde günde 3 öğün, şifa niyetine kaşıklardım :)
    Yaaaa :)))

    YanıtlaSil
  11. 10bin peşin daire senin
    olurmu dediler yaptım oldu!

    o evden banada lazım yoksa genç ve diri vücudum yağçözücülerle kireç çözücüler arasında çözülüp gidecekk:(((

    YanıtlaSil
  12. sensin taksi! ahahahahahaah koptum gulerken yahu :)))
    dur bi 5 dk guleyimde geleyim ;)

    YanıtlaSil
  13. *Ters Pabuçlar*
    Anladık anladık, hem gençsin hem de diri :)
    Hepimize lazım o ev :)

    *A-H*
    Kuzum çok gülmüştüm ben de :)))
    Temmuzda iyice öğrendi Türkçeyi, çene yarıştırıyor artık benle :)
    İşimiz iş...

    YanıtlaSil
  14. Yakarca falan olmasın o Sittirellam. Böyle yan yana, çapraz çapraz falan ısırıyor şerrefsizler.

    Bi de sana mail attım muhteşem umutlarla ahahah. mucuk bebek.

    YanıtlaSil
  15. Yeni bölüm 27'sinde geliyormuş abla doctor who'nun. Benim doğum günüm şerefine 27sine almışlar. 1 gün sonraya denk getirebilmişler ancak :P Çaktırmıyolar ama anladım ben :D :D

    YanıtlaSil
  16. resme taptım, aşık oldum, masaüstüm yapmak istedim ama starter kullanıyorum yapamadım, ama yapmış kdr oldum.
    yaa evet david beni alsın küçük prense götürsün..
    o kdr mükemmelll bir resim ki ve bu saatte (01.23 a.m.), boktan bi nöbet akşamında beni o kdr mutlu etti ki :))) teşkürlerr...

    YanıtlaSil
  17. *Leah*
    Ben bunu görmemişim... :/

    *Lou'm*
    Ben bunu da görmemişim :)))

    *HuysuzKuzu*
    Beni de götürsün Asteroid B-612'ye David...
    Ben de ilk gördüğümde sevinçten çıldırmıştım bu resmi :)
    Beğenmene sevindim.
    İyi nöbetler :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...