Önce özetler...



* Hayatı ertelemekle, hayallerimi geciktirmekle pek meşguldüm son zamanlar.
Kötü kız- kaka kız!

* Yazma isteğimi kaybettim. Ne açasım var sayfamı, ne de yazasım.
Dön dolaş aynı yerlere geliyor iş: Aman siyasetle ilgili yazma, fişlenirsin! - Aman edepsiz yazma, mimlenirsin!
Sı-kıl-dım!

* Dünya çok boktan bi' yer olmuş.
Doctor Who'yu bulasım, Tardis'e el koyasım, başka gezegenlere kaçasım var.

* Polonya berbat bi' yermiş. An itibariyle 14 dereceyi gösteren termometre de onaylıyor bu düşüncemi.
3 Temmuz'da yağmur mu yağar? Yaz ulan bu, yaz!

 * Çok çalışmakla bi' şey olunmuyor. Hele hele açık ofiste :(
Getirisi sadece baş ağrısı, beyin yorgunluğu.
Peeeeh!

* Bissürü ojem var, sürmeye üşeniyorum.

* Bissürü küpem var, takmaya utanıyorum :)

* Ballı bira güzelmiş, yine almalıyım.

* Yeni bi' dil öğrenmeye karar verdim.
Önümüzdeki yaza dek derdimi anlatacak kadar öğreneceğim.

* Zaman ve stres yönetimi hakkında desteğe ihtiyacım var.
Nasıl oluyor da sabah saat 10:00'da yapmayı istediğim şeyi akşamüstü 18:00'da hâlâ yapamamış oluyorum? Anlamıyorum.

* Bu saatten sonra meslek değiştirmek çok mu zordur, a canlar?
Ne işim olur benim parayla-pulla, finansla, hesapla-kitapla...

* Pembe bana çok yakışıyooo! :)

* Bi' kez ütülendi mi asla kırışmayan kumaşları çok seviyorum.

* Hâlâ bi' kediciğim veya köpeciğim yok :( Ne olacak bu kızın hali?

* Ailemi, arkadaşlarımı, memleketimi özledim.

* Lotoyu tuttursam ne güzel olur :)

* Kilo vermem lazım. Diyetle miyetle işim olmaz, boğazımı tutmayı öğrenmem gerek artık.

* Uzun süre yazmayınca çok şey birikiyormuş. Paylaşılacak kitaplar, filmler ve olaylar var.
Tembelliği üzerimden atmam gerek.

* Saçımı kısacık kestirsem nasıl olur acaba? Patatese döner miyim? :)

* Sesim hiç de karga gibi değilmiş :)
Evde solo konserler veriyorum artık.

* Beynimde milyon düşünce, ''ha!'' desem hepsini gerçekleştirebilecekmişim gibi.
Nedir beni tutan? Elimi kolumu bağlayan? bilmiyorum.
Nazar mı var acaba üzerimde?

* Bi' gün çok meşhur olacağım, ama kimse beni tanımayacak.
Buna yanıyorum :)

* Kapalıçarşı'da kaybolmayı özledim :/

* Hala dövme yaptıracağım.
Bunu da aradan çıkarmam şart!

* Öyle uzak ki yerim, uzakları aşıyor...
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor.
Ya her şeyim, ya hiçim.
Sorma dünyam ne biçim.
Bir kördüğüm ki içim; çözdükçe dolaşıyor.

Görsel: Google Images

16 yorum:

  1. ne güzel oldu bana bu şarkıyı hatırlatman.. açtım şimdi dinliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sittirella gelmiş ve benim hayatımdan özetler geçmiş. seni bilmem de ben patatese dönerim kesin, bu ablak surat başka kimsede yok. kaç zamandır ojelerimle uzaktan uzaktan platonik bir aşk ilişkisi yaşıyorum, onlar bana bakıyor ben onlara. bitmeyen bir köpek hasretiyle yanıyorum, kucağında yavru köpekle akşam kapımı çalacak bir sevdiceğim bile yok. dövme desen ha keza, işini bilen bi tane bulamadım gitti.

    töbe estağfurullah, bi gidip yüzümü yıkıyim ben..

    YanıtlaSil
  3. canım umarım tüm isteklerin en kısa zamanda gerçekleşsin,,dilerim canını sıkan şeyler yoluna girsin...

    YanıtlaSil
  4. *mefisto*
    Hepimizin derdi aynı :)
    Al işte! Yalnız değilmişim, sevindim :)
    Git sen bir yüzünü yıka, töbe esta! :)))

    *Niyan*
    Amin canım arkadaşım, amin! :)
    Hepimizin istekleri gerçek olsun, bu ömrü ''keşke''lerle tüketmeyelim :)

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin Ella'cım. ''Arada bir özletmek neyin nesi?'' diyordum ki, çıkıp geldin.

    İyi ki de geldin. Fırsat buldukça yaz, olmaz mı. Sızlanmadan da olmuyor ki, yaz sen yaz, iyi geliyor.

    Saçımı kısacık kestirme konusuna ben de taktım. Boğucu sıcaklar başlayalı günde iki üç kez düşünüyorum.

    Bir ay sonra rahat rahat sohbetler olur inşallah. Hoşça kal canım benim..

    YanıtlaSil
  6. bu yazma okuma tembelliği tüm blogerlarda var üzülme. saç kestirme isteği böyle dönemlerin kaçınılmazı sakın kanma:))
    o oje işi bende de aynı. birisi ben uyurken sürse, silse, sürse ve yine silse...
    öperim canım sittirelyam:))

    YanıtlaSil
  7. Uzakta yasayan her 10 kisiden en az 7si bunlari duusnuyor sanirim Sittirella. Cogunu okurken "Ah ben de ah ben de" dedim durudm. Bu ara benim dilimde de bu sarki ama gercekten cok can acitiyor cok.

    ben kendimi misafirlere adadim firsat varsa doldur evi misafirle iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  8. takamadığın küpeleri bana hibe edebilirsin:)meşhur olduğunda en azından bana küpelerini vermiştin diyebilirim bak!

    YanıtlaSil
  9. *Begonvilcim*
    Yazmayı özledim ama tembelliğim had safhada Begonvil'cim :)
    Günde kendime kalan bir iki saat zaman, onu da PC başında geçirmek gerçekten zor geliyor.
    Bir ay sonra bol bol görüşmek üzere :)
    Hoşçakal şimdilik canım benim.

    *OİP*
    Tembellik de değil aslında OİP'im; yorgunluk :)
    Oje işi sakat, biri sürse, kurutsa, mükemmel olsa, sağına soluna taşırmasa... sonra silse, yine sürse... süslese :)
    Offff, of!
    Eski Türk filmlerindeki zengin, evine manikürcüsü gelen kokonaları kıskanmaya başladım mıdır nedir? :)
    Öperim canım OİP'im :)
    Dualarım sizinle.

    *Gulcin*
    Uzakta yaşamakla alakası ne kadardır bilemiyorum Gülçincim ama yaş kemale erdikçe her şey, her anı daha çok can yakmaya başladı.
    Gerçek bu.
    Acıtıyor o şarkı, değil mi? :(

    *CherrybLossomgirL*
    Bir sürü küpem var, hepsini de aynı yerden alıyorum.
    Renk renk, boy boy, gel gör ki hem utandığımdan, hem de gümüşe bile alerjik olabilen bir bünyeye sahip olduğumdan takamıyorum :)
    Arada bir kaç saat takıp hevesimi alıyorum.
    Küpe dediğin nedir, hepsi senin olsun da; meşhur olduğumu kimsecikler anlamayacak ki :)
    Adım olacak, yüzüm bilinmeyecek.
    Çarşı-pazar hep bana kalacak :)

    YanıtlaSil
  10. tardis'i ben d istiyorum ama içinde davidim tennantım olcak, saçımı kısacık kestirdim ki belime geiyorlardı, meslek değiştirmeyi çok seviyorum ama tekrar üni okumak lazım çok üşeniyorum, başka türlü de değişcek bi meslek değil :(

    YanıtlaSil
  11. *HuysuzKuzu*
    davidim tennantım demişsin...
    David'im Tennant'ıma!!!
    Olmuyor bak... peşin peşin söyleyeyim :)
    Saç iyidir, saç güzeldir, çok çalışıyorsan ve zamanın kısıtlı ise; kısa saç en iyisidir :)
    Tıp-mıp ise meslek ; sabır diliyorum.
    Onca yıllık emeğe yazık olur... düşünme bile.

    YanıtlaSil
  12. tıp değil de tıpımsı, yek yeaa yazık olmaz tayyip sağolsun sağlığın içine etti eşşek gbi çalış para kazanama fln filan :(

    YanıtlaSil
  13. *HuysuzKuzu*
    O tayyeap var ya o tayyeap... gün gelip devran döndüğünde nasıl hesap verecek çok merak ediyorum :/

    YanıtlaSil
  14. gün gelip devran dönmeyecek artık bence :(

    YanıtlaSil
  15. *HuysuzKuzu*
    Bekle de gör bak... ben manşetleri bile görebiliyorum böyle, gazetelerde :)
    İyimser ol biraz...

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...