Bugünlerde...



* Çarşamba gününden beri evde bi' sağa bi' sola yayılıyordum.
Pencere önünde, elde kupa yağmur seyretmeler, burun çekmeler... Hastaydım ve hâlâ hastayım.
Gelemeyen yaz, ısınamayan hava, bitmeyen yağmurlar üzerine iş yükü, stres, uzayan çalışma saatleri eklenince; pil bitti. Öksürük, burun akması, boğaz iltihabı, halsizlik... ne tür arıza ararsan var(dı).
Bakalım yarın sabah ofise ne halde gideceğim.? Hala sümüklüböcek modundayım.

* Vişne yemekten içimde vişne ağacı çıkacak. Kahve içmekten de kahve ağacı.
Aslında hiç de fena fikir değil; vişneli kahve, mmmmmm :)

* Lehçe sınavımdan 71 almışım! :)
Dönemi 77-71 skoruyla kapatmış bulunuyorum, bu tembellikle bundan iyisi krem dö la karamel :)

* Yeni dönemde yeni dil öğrenmeye başlayacağım. Hangisi olacağına hala karar veremedim.
Azıcık akıl verin. Kolay değil, en az 2 dönem devam edeceğim, öğrenmesi kolay ve işime yarayacak bi' dil olsun istiyorum. Gerçi Lehçe'den sonra her dil daha kolay gelecektir ya, neyse... :)

* Açtım dünya haritasını, ülke be-ğe-ne-mi-yo-rum :)
Burası pahalı, orası sıcak, şurası çok soğuk, oranın mutfağı berbat, aç kalırız gidersek! diye diye elde kalan ülke yok. Dünya çok boktan olmuş affffffedersiniz :/

* TERA Online başlasa da azıcık eğlence çıksa bana :)
Oyun manyağıyım, n'apayım? Üzerime ''priest'' oynayabilecek insan tanımam. Böyle de iddialıyımdır.

* Bu kilolar gidecek!

* Rüyamda poposu ve bacakları örümcek, vücudu insan olan bi' yaratık binlerce kişi arasında beni arayıp-bulup, bana aşı yaptı, korktum nan!
Hadi bunu geçtim, yanımdaki koruduğum Japon çocuk kimdi? Ne biçim rüya be bu böyle? Hayrolsun diyeyim yine de.

* Üj-bej dostum var. Hiçbiriyle görüşemiyorum.
Skype gevezeliklerimizi bile özledim :/ Yaz kızım, acilen irtibat sağlanacak hepiciğiyle :)

* Sadece işi düştüğünde arayıp soran insanlar, lütfen benden uzak dursun.
Sonunda dayanamayıp, sokucam lafı, o olacak hani. Ne gerek var bile-göre kalp kırdırmaya değil mi? :)

* Küresel ısınmaya kafam girsin!
Bu gidişle niyeti bozup zincirleyecem kendimi sağa sola ''çevreci eylem'' adı altında, bir ton sopa yiyecem, o olacak!
Sabah 06:00'da şimşekler çakıyordu, ortalık göle dönmüştü, soğuk, rüzgar, yağmur kıyamet.
An itibariyle 26 derece. Bu ne biçim iş?

* Benden iyi söz yazarı olurmuş, dün bi' şarkı mırıldandım, süperdi.
Ama şimdi unuttum tabi :)

Yoruldum :/
Siz bunları okuyadurun ben gidip biraz dinleneyim.
Sonra azıcık dert dökmeyi planlıyorum burada.
Çok dertliyim, çooook! :)

Görsel: Google Images

14 yorum:

  1. bizim buranın soğuğu sizin oranın soğuğunu döver an itibariyle.. utanmasam kombi yakıcam.. ama utandım üstüme battaniye alıp yattım panpişim!!!!

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun..
    Ya işte böyle uzun uzun yazsana hep..Negsel okuyorus:)

    YanıtlaSil
  3. AH Sittirella ben de cok hastayim cok :( bu yaz gribi ne zormus resmen dokuluyorum. Umarim bir an once hepimiz iyilesiriz. Ispanyolca bilmiyorsan kesinlikle tavsiye ederim ben bilmiyorum ama bilenlerin isine baya yariyor :) bir de evet bende de bu kilolar gidecek ama nasil :)

    YanıtlaSil
  4. burası gün ortasında 40 derece. hiç yağmur da yağmıyor üstelik. hadi yine iyisin :)

    YanıtlaSil
  5. Bedenle iklim uyuşamaması yaşanıyor her yerde. Beden alıştığını arıyor,temmuzsa temmuzluğunu bilsin istiyor ama ... Beni bu havalar mahvetti ,eşimin öksürürken ciğerleri eline gelecek,benimse ağzımın tadı yok. Neyse ki kızlar hallerinden memnunlar,o da yeter değil mi. Acil şifalar dileklerimle...

    YanıtlaSil
  6. gülmekten okuyabiliyoruz sanki...kusura bakma,şimdi sen dertliyken seni okurken gülmek ve bunu yazmak çok hoş değil ama napayım..aklıma ne geldi,stand up yapsan , izlenme rekoru kırarsın,a-aaa aklıma yine ne geldi,böyle hiciv üstüne bir blog olsaymış seninki felaket popüler olurmuş:))) benden söylemesi,demek aşılandın,hakkaten japon çocuk olayı son nokta yani.....yemin ediyorum alemsin....fırsatım olsa fransızca öğrenmeyi düşünebilirdim ama çok işe yarar mıki,rusça daha mı işe yarar...öyle bir yorum bırakıyorum ki seni 3 gün idare eder...geçmiş olsun :))))

    YanıtlaSil
  7. Özlemişim sızlanmalarını:)))

    ve diğer incilerini...

    Sana biraz sıcak hava ile, son eklediğim fotoğraflardaki pisiciklerden birini gönderebilseydim ne hoş olurdu değil mi?

    YanıtlaSil
  8. vişneli kahve çok güzel oluyor gerçekten Sittirellacım.
    Bugün ben de sümüklüböcek oldum, hava 30 derece, nasıl oldu hiç anlamadım:)) ikimize de çabucak geçmiş olsun, yarın çok kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  9. *Didom*
    Döver tabi.
    Dövmek ne kelime? ağzını burnunu kırar hatta! :)
    Oh sıcacık pattaniye :D Yay sen yay!

    *PINAR*
    Yazıcam yazmasına da, raporlu olduğum günler dışında bir zaman bulabilsem :/

    *Gulcin*
    Sana da geçmiş olsun :(
    Bana bak, o kilolar gidecek!:D Ona göre!
    Zaten tipimi görenler şirkette başlıyor benle İspanyolca konuşmaya :)
    Yakışır da hani :)
    Yazdım kenara ihtimal olarak bunu :)

    *mefisto*
    Oh, iliklerine dek ısınıyorsun, imrendim valla :S

    *colette*
    Kızlar iyi olunca siz de iyi olmuş sayılıyorsunuz colette :)
    Geçmiş olsun size de.
    Ben üç gündür ciğer elde geziyorum zaten, hiç tavsiye etmem :)
    Aman dikkat edin kendinize.
    Teşekkür ederim şifa dileklerinize :)

    *Niyan*
    Niyanım Fransızca bir cümle söylemeyi denedim.
    Bırak Fransızca öğrenmeyi, daha tek bir kelimeyi bile yaraşır şekilde telaffuz edemiyorum :)
    Yok, beni bozar.
    Rusça da Lehçe'ye çok yakın dil.
    3+1 yıllık Lehçe işkencesinden sonra bu mu yani bana reva gördüğün güzelim?
    Aşkolsun hakkaten.
    Japonca desen daha bir uygundu hani, rüyadaki Japon çocuktan sonra hele :)
    Sen gül gül... ben gelince göstericem sana gülmeyi :)
    Öperim.

    *Begonvil'cim*
    Canım benim.
    Sızlanmak bana yakışıyor ama değil mi?
    Rahmetli babaanneciğimin başı ağrısa inildiye mırıldana yorgan döşek yatma huyundan feyz almaya çalışıyorum ama beceremiyorum.
    Pek kıpırdak bir hastayım ben :)
    Bundan sonra, mümkün olduğunca sık yazmaya çalışacağım.
    Sıcak havayı geçtim, o minnaklardan dişi olanı verirler mi ki bana begonvilim? :)
    Verseler hani, her türlü kabulümdür!
    Bayıldım-bittim :)
    Pamuk helvalar!

    *Judy*
    Geçmiş olsun güzelim :(
    Vişneli kahve.... mmmmm :)
    İçmem gerek bir gün muhakkak!
    Yaz böceği olduk biz :)
    Yaşasın sümüklü burunlar! :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. O minnoşların ikisi erkek biri kızmış. Üçüncü yavru babasının ailesine verilmiş.Yani bunların biri kız biri erkek. Yavrulardan biri satılıkmış. Satmalarının nedeni de hem değerini bilecek birilerine gitsin hem de kalan yavru ve annenin bir süre bakım masraflarını karşılasın, diye

    YanıtlaSil
  11. *zoitsa*
    Doktorum da kıyamadı, sen daha iyileşememişsin deyip beni eve postalamaya kalktı :)
    Kıyama bana, sev beniii :)

    bkz:ilgimanyağı :)

    *Begonvil'cim*
    Hayırlısı olsun diyeyim... vardır her şeyde bir hayır.
    Kendilerince doğrudurlar.
    Şahsi fikrim; parayı verip, alıp-sevip bir süre sonra sıkılıp kapı dışarı ettikleri için bu kadar çok minik pati sahipsiz, bir kap yemeğe muhtaç.
    Parayla kıymet bilme olacağına asla inanmayanlardanım.
    O minicikler de çok sevilecekleri yerlere giderler umarım :)

    YanıtlaSil
  12. Kuzum gecmis olsun, hatta belki gecmistir bile ben okuyup yorumlayana kadar?
    Visneli kahve fikri iyi geliyor kulaga, canim istedi bak simdi, her turlu aciip seyi yiyip icmeye alistim ben nede olsa :D
    Birde dunya haritasinin ustunde ulke begenmekten vazgec kendini ruzgara ver derim, oyle plan programla olmaz bu isler, atla gel yakindan anlatayim ;)

    YanıtlaSil
  13. *A-H*
    Kuzum geçmedi daha :)
    Pazartesi'ye dek ancak toparlanırmışım.
    Vişneli kahve fikrine ben de sıcak bskıyorum :)
    Planla programla olmuyor bu işler, biliyorum. Bu gidişle ''yakından'' anlatman için geleceğim gibi görünüyor :)))
    Çok sıkıldım soğuktan kuzum.
    Mevsim dayak atıyor resmen bana :(

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...