Küçüğüm, daha çok küçüğüm...


Yeni yıla ne çok anlam yüklüyorum, hayret!
Sanki dünden bugüne bi' çağ değiştirmişim gibi; değişmedi işte, değişmedi...

Baktım da bloguma, geçen yıl neredeyse hiç ''özel'' gönderi yapmamışım. Sadece okuduğum kitapları paylaşmışım. İyi de olmuş. Ben konuştukça saçmalayanlardanım çünkü...bi' kere .ıçtım mı -kendimi durduramayıp- onu iyice sıvayanlardanım.
Yıllar önce yazdığım bi'kaç gönderime baktım da az önce, güldüm kendime :)
Ne sığ, ne çiğ, ne toy...''muşum'' değil; ''um'' hâlâ...
An itibariyle dinlediğim şarkının sözleri özetliyor durumumu:
''Küçüğüm, daha çok küçüğüm bu yüzden bütün hatalarım, övünmem bu yüzden, bu yüzden kendimi özel-önemli zannetmem...
Küçüğüm, daha çok küçüğüm bu yüzden bütün saçmalamam, yenilmem bu yüzden, bu yüzden kendime hâlâ güvensizliğim.
Ne kadar az yol almışım ne kadar az, yolun başındaymışım meğer, elimde yalandan, kocaman-rengarenk, geçici oyuncak zaferler...
Küçüğüm, daha çok küçüğüm...''

Büyüyeceğim elbet, ben de günün birinde ''Aba Kız'' olacağım; az konuşup çok susacağım...ama bundan sonra çok yazacağım! :)

Gönderi görselindeki minnak kule, 2015'in sonuna dek okumayı planladığım kitapların yalnızca bi' kısmından oluşuyor. Birbirinden güzel yüzlerce kitabımı saklayan Nook'um da var, daha ne olsun?
Bugün yaptığım ilk iş Goodreads'te kendime yeni bi' ''Reading Challenge'' oluşturmak oldu. 2015 için 44 kitap okumayı hedef olarak belirledim: bkz:sağtaraftaki''kapışıyoruz''şeysi :)
Aslında her hafta bi' kitap okumak hedefim fakat işim dolayısıyla çok fazla kitap okuduğumdan (mesela bu yıl tam 21 kitap okumak zorunda kaldım) ve bu kitapları Goodreads'te paylaşamadığımdan kitap sayısını 44'de bıraktım.
Hadi bakalım, kolay gelsin! :)

Az insan, çok kitap, iki kedi; mutluluğumun formülü bu :)

Görsel: Sahibinin sesi - Sittirella marka

6 yorum:

  1. Carlos Ruiz Zafon'un bu iki kitabına bayılmıştım. Şimdi üçüncüsünü okuyorum bende :) Mutlu seneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Carlos Ruiz Zafon'un her iki kitabını da bilerek bu zamana dek beklettim. Kışın uzun gecelerinde keyifle okumak istedim. Dilerim ben de senin kadar severim...
      Teşekkürler- sana da mutlu seneler.

      Sil
  2. :) ne güzel :)
    yalnız söylemeden geçemeyeceğim 2-3 gün önce rüyamda sizi gördüm :) ne alaka bilmiyorum, üstelik uzun zamandır da pek uğramıyordum blogunuza :) rüyamda 22-23 yaşlarında, koyu kumral, saçları düz ve tepeden at kuyruğu bağlanmış hayat dolu biri vardı karşımda :) güya Polonya'daydık ama bildiğin Ankara-Konya arası bozkırda tren yolculuğu yapıyorduk baya da eğleniyor görünüyorduk üstelik :) öyle işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''Hayırdır'' diyeyim, hayrolsun :)
      Eğlenmişiz, gülmüşüz işte, ne güzel. Bi' on beş yıl öncesine gitmişiz yalnız, 22-23 yaşlarımda olmayı ne kadar isterdim...düşüncesi bile çok hoşuma gitti :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. yaaa hadi hadi daha çok yaz çok seviyorum seniiii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki :)
      Sevildiğimi öğrenmek güzel duygu...teşekkür ederim :)

      Sil

Buraya yazmaya niyetlendiğin her şeyi aleyhinde delil olarak kullanabileceğimi bilmeni isterim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...