Miv! :)

OİP'im yapmış.
Benim için yapmış... zaman harcamış, yazmış, çizmiş, boyamış.
Bir yukarı bakıyorum, bir buna bakıyorum... içim içime sığmıyor :)
Çocuklar gibi ellerimi çırpa çırpa, ağzım ensemde fiyonk, laptop çevresinde dolanıyorum :)


Blog sayfamı süslüyorum, kutusittirellam ve kutubalım ile :)
Kurum kurum-gerim gerim mode on! haliyle ;)
Seviyorum seni OİP'im, bir kez daha teşekkür ederim :)
Kutu kedilere bakıp iç geçirirken, ''Gel kutu kutu kutu'' derken :)
Miv! :)*

31 yorum:

  1. miv'e çok gülmüştüm yaa miv ahahaha

    YanıtlaSil
  2. Muhteşemm olmuşş OİP'in ellerine sağlıkk :D

    YanıtlaSil
  3. *zoitsa*
    Çok çağırmıştım ben bu minnak'ı ; gel kutu kutu kutu.. diye :)
    OİP'im sağolsun, konduruverdi bi'tane! :)
    Miv! :)

    YanıtlaSil
  4. *Lou*
    Mutteşem bi'şi olmuş :)
    Miv! :)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı olmuş canım ^.^

    YanıtlaSil
  6. *Mutfakteyzem*
    Çok tatlı bu çooook! :)
    Eppek'le beslicem bunu :)

    YanıtlaSil
  7. ama ama çok güzel bu :)

    YanıtlaSil
  8. *soluk*
    Bence de, pek güzel olmuş :)

    *cerenim.com*
    Ooooo, ciciiiiii :)

    YanıtlaSil
  9. kutu güzelleri sizi ;))

    YanıtlaSil
  10. Miv`e bayıldım, çok sevimli olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
  11. *Euphoric*
    Güzeliz biz, ebet :)
    Hehehehe :)))

    *Begonvil*
    Ne güzel sevdiysen Begonvil'cim :)

    *Semi*
    OİP'im çizer de sevimli olmaz mı? :)
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. harika olmus.begendım ben bunu :)

    YanıtlaSil
  13. *miusette*
    Pek süfer oldu.
    Blog blog olalı böyle şirin olmamıştı :)

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan sittirellam :)) pabucunu miv'ini sevdiğim :))

    YanıtlaSil
  15. nefıs oldu cızım nefıssss

    YanıtlaSil
  16. *OİP*
    Pabucundan, Miv'inden yesinler :)
    Söz veriyorum, en taze, çıtır 'Eppek'lerle besleyeceğim bu kutubalım'ı, fincan fincan 'Kahve' ile ısıtacağım :)
    Çok teşekkür ederim, canım OİP'im :)
    Nasıl mutluyum, tahmin bile edemezsin.

    YanıtlaSil
  17. *cerenim.com*
    Mutteşem, nefis, enfes, süfer olmuş cerencim :)
    OİP'imin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. miv ne guzel olmus :))
    ama ben en cok kutu sittirellaya bayildim :)
    bende istiyorum ya, olmayacak bu boyle cizer tutucam kendime parayla :D

    YanıtlaSil
  19. *A-H*
    Ben çizeyim mi sana? :)
    Çöp adamlardan bi' A, bi' de H :))
    Kıyamam kuzuma, kıskanmış mı yoksa? :D

    YanıtlaSil
  20. kiskanilmazmi kuzum hele hele benim blogun header'i haftalardir kabak gibi bombos dururken :(
    sogan ekicem ben yakinda blogun bos yerlerine :D

    YanıtlaSil
  21. ben dün akşam vuruldum bunlara zaten. şimdi geldim, yerinde gördüm ve daha da bi bayıldım uleeyynnnn!!!!

    ben de kendime cin ali çizecem ahahahah a :))

    YanıtlaSil
  22. *A-H*
    Sarımsak, pırasa neyin... :)
    Güldürdün beni burada kocaman kahkahalarla :)))
    Du' bakalım, ben çizerim bir Aygaz arabası veya ne bileyim bi' elek :P
    Sizi düşününce gözümün önünde şöyle bi' tablo oluşuyor;
    İki tane tip, ellerinde bavullar, sağdan soldan taşıyor böyle :)
    Etrafta beş on tane ada, birini sel basıyor, birinde volkanlar patlıyor, birinde deprem oluyor falan... ortada kalmış, nereye gideceklerini düşünüyorlar ama yüzleri hala gülüyor :)
    Eee, öyle ama... :D

    *NzN*
    Çok artist oldu blogum, aslında etrafımda üç-beş Türk olsa, blog tuttuğumu bilen, gösterip hava atıcam küçük çocuklar gibi :D
    Gurbetlik böyle zor bi'şi işte NzN'cım, hava bile atamıyosun ağız tadıyla :P

    YanıtlaSil
  23. bir havam var atarım nerde olsam yatarım mı
    din
    Papucumun kutubalı papucumun sittirellası

    bizde üniversite mezunuyuz bizde nişantaşı çocuğuyuz annaammm

    ağlamak istiyim ama ağlıyamıyim annaaaam

    YanıtlaSil
  24. *Ters Pabuçlar*
    Ahahaha :)
    Dur, aklıma geldi, bi' blogger vardı, her lafa; ''Bi' lisans, iki önlisans mezunu bir ev hanımı olarak derim ki...'' diye başlıyordu, o aklıma geldi :D
    Ahaushsudhauashsushddushausshsuah :D
    Ay, koptum burda...
    Böyle de dedikodu yaparım :P
    Aneaaaam ağlamak istiyım, ağlayamiyım :D

    YanıtlaSil
  25. aahahhaa süpperaatoo olmuş sittirellaa, walla harika olmuş, tıklata tıklata kullan bacım, mouselarda paralansın:))

    ya işyerinde bloggera takılmıyorum, iş dışında da hayatımı çorba eden bisürü şey, iki dakka gireyim de bakayım olmuyor ki oturunca kalıyorum.. işte parmağımı köpek ısırdı.. büsürüüü minnak post kaçırmışım, bu heberleri filan.. of ülen!

    niyapsak acaba çok mu sevdiysen defterine pabuçsuz sittirellayı mı bastırtsak yoksa bu tembel kişilği bekler misin:)

    YanıtlaSil
  26. *nisa*
    Ben kutubalıma bayıldım.
    Sen çizmeye üşenirsen ya da gerçekten meşgul isen, Sittirella yazısını çıkarıp kutubalımı bastırabilirsin.
    Yeni yılı yarıladık sayılır (Yuh! bana) anlamam valla işte parmağını köpek ısırdı, kanlar aktı filan :)
    Oğluşa öpücükler ;)

    YanıtlaSil
  27. anamm ne parmağı ne kanlar akması, taş yarıldı baştan başa kafamda! işte korktugum şey tam olarak -yarı yıl geçti- gibisine düşünmendi:( üşenmem, severek çizerim.. ben atladım zati^^ üşendiğimden değil başımda olaylar olaylarr ismail abi, annatırım sana..

    öperim, ben şimdi gideyim de bi pansuman yaptırayım:)

    YanıtlaSil
  28. Kuzum gozunde olusan tablo super, cuk oturuyor valla bol bol guldurdun bizi kocakisisiyle :)))
    Simdi isin esasi onu cizime gecirmek, dur ben bi cop adam olarak cizmeye baslayayim bakalim nasil olacak, ne cikarsa bahtimiza :))

    YanıtlaSil
  29. *nisa*
    Seneye gönder, doğurup gelsin Nasrettin hocanın kazanı misali :) bana uyar :D
    Sen pansumanı yaptır gel, köpeklere dikkat et, parmağını ısırtma :)

    *A-H*
    Du' bakem, önümüzdeki haftayı da atlatayım, bi' deneyeyim çöp adam çizmeyi sana :D
    Neden önümüzdeki hafta?
    Çünküm, bugün İspanyolca sınavım var, perşembe gecesi iş yemeğim, haftaya Cuma'ya dek hazırlanacak 2 sunumum, bir de vereceğim yarım günlük eğitim var :)
    Bi'de 15+15=30 sayfacık, iki tanecik eğitim belgesi hazırlayacağım.
    Hepi-topu bu :)
    Düşündüm de... ben Şubat'a söz vereyim en iyisi :)
    Aneam aneaaam, ölmüşüm ağlayanım yok! :)

    YanıtlaSil

Buraya yazmaya niyetlendiğin her şeyi aleyhinde delil olarak kullanabileceğimi bilmeni isterim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...