Yaz sıcağı yaptım.

Judy'm sağolsun, bugün bi' keşif yapmış, hemen paylaştı.
Fotoğraf üzerinde yüzlerce oynama yapılabilecek bir site bulmuş :)
Buyurun!

Hemen browser üzerinden ilk denemelerimi yaptım, kesmedi indirdim programı :)
Bundan sonra gelsin bambaşka renkler, gitsin baloncuklu efektler! :)

Baktım hava soğuk-yazın bize geleceği yok, kendime yaz yaptım! :)


Şimdi efenim, bakmayın benim ''Çalış çalış, sanki dünyayı kurtarıcaz!'' dediğime...
Ben çalışmayı seviyorum :)
Evde oturunca, bi' süre sonra özlüyorum ofisimi, masamı, yaptığım görüşmeleri.
Kahkaha kıyamete çevirdiğim o çok ciddi toplantıları :)
Konferans görüşmeleri... telefonda kibar kibar kavga etmeyi.
Zaten çalışma köşem, benim minnak cennetim gibi :)
Yüzümü sürekli gülümsetecek bir şeyler buluyorum-ekliyorum masama.
Bugün de bunları -hazır efektlendirip sımsıcak yapmışken- paylaşayım dedim.

Bizim ofis buz gibi, açıyorlar klimayı 15 derecede, totomuz donuyor çok afedersiniz.
Kaç kez ayaklarımın buz kestiğini farkettim :/ Neymiş efenim? Çok sıcakmış!
Dışarısı hepi-topu yirmi/yirmi beş derece!
Şeytan diyor; alacaksın bunları, dizeceksin Konyaaltı sahiline boncuk gibi... tepelerinde güneş... kıpırdatmayacaksın üç saat, sıcak görsünler!
Zaten burada güneş yüzünü gösterdiğinde etek boyları iki karış birden kısalır, topuk boyları bi' karış uzar.
Yazın geldiği havadan değil, ofisteki kızların kıyafetlerinden anlaşılır :)

Üstte görmüş olduğunuz köşe, masamın yanı...
Arkadaşlarımdan gelen kartpostalları koydum oraya, baktıkça içim sıcacık oluyor.
Karikatürlerim var sonra... millon kez daha baksam hala beni gülümseten karikatürler...
Notlarım var bi'de, kendime hatırlatmalarım... çok unutkanım çünkü :/
Kaç kez şemsiyemi ofiste unuttum bilmiyorum mesela... ertesi günü, su birikintilerine basmamak için keklik gibi seke seke, ofise ıslak gelmek zorunda kalıyorum her seferinde :)

Aşağıda gördüğünüz fotoğraf da benim gülümseme sebeplerimden.


'The Usual Suspects' hesabı :)
Ay, bak yine canım çekti! En kısa sürede bir kez daha izlemem lazım bu filmi :)
Defterler... kalemler... kaç defter doldurum şu son iki yılda, hesabını tutmadım.
Ben sürekli yazarım, her şeyi not alırım. Sinirlendiğimde bile yazarak küfrederim :D
Türkçe bilen biri bi' açsa defterimi, birbirinden enteresan cümleler bulabilir içinde :)
Zaten ileride iş değiştirirsem kesin başım derde girer gibime geliyor.
Öyle alıştım ki, kızdığımda-sinirlendiğimde Türkçe ağzıma geleni söyleyip-stresimi atmaya; kazara Türkçe bilen birinin olduğu ortamda çalışırsam adım küfürbaza çıkacak :)

Aşağıdaki fotoğraf ise yayım yayım yayıldığımın göstergesi.
İlerde başka kata/masaya geçersem dar gelecek, biliyorum :)


N'apem arkadaşım?
Kendim büyüğüm, çalışma alanım da geniş olmalı, sıkıntıya gelemem! ;)
Gördüğünüz çekmecelerin hepsi dolu. Yiyecekler, içecekler... kozmetik malzemeleri.. çoraplar... yedek ayakkabılar :)
Ayaklarım üşürse giyiyorum pambıklı çoraplarımı :D
Zannediyorlar ki; bu bize özgü bi' durum, gayet normal.
Arkadaşım, parmak ucu açık, boncuk mavi ayakkabı içine giyilen bembeyaz pamuklu beyaz çorabın nesi normal?
Ayağım üşümüş-giymişim, bildiğin kıroluk yapıyorum işte :)
Her istediğini giyebilmek çok güzel, hehehe :)
Meselam, geçenlerde üç gün üst üste gün çok sıcak oldu, bi'gün bildiğin pijama altı gibi, çiçekli böcekli, şalvarımsı kesimli bi' 'şey' ile gittim işe. Bakın 'şey' diyorum, ne pantalon, ne don... bi' ismi yok. Üstüne bi' beyaz bluz, alta açık ayakkabılar.
Beni pek bi' dikkatli inceleyen kız, bi' kaç gün sonra şalvar modeli-çiçek desenli pantolonla geldi ofise.
Çok eğleniyorum, yeminne :)
Bi'gün, kısa bir tişört giymişim, fularımı bir omzumun üstünden diğer koltukaltıma çaprazlama bağladım -hani Hintli kadınlar gibim- totoma dek kapadım sırtımı açılmasın diye.
Tahmin edin bakalım ofiste son moda ne? :)))

Cumartesin tadını çıkarın, yayım yayım yayılın... tembellikte tavan yapın e mi?
Gününüz gülücüklü olsun :)

20 yorum:

  1. Oh keyfin bol olsun cicim :)
    Bu arada PhotoScape indir bedava, bol fotograf efekti ve atraksiyon var kesinlikle tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum, bilmem tikkatini çekti mi ama panomda en köşede kocaman bi' dönme dolaplı ''Singapore'' kartpostalı var ^ ^
      Öh-höm! :)
      Ne bulursam indiricem artık, bi' fotoğraf makinesi alabildiğime göre, tadını çıkaracağım :)
      Öpücükler.

      Sil
  2. Masanın yanındaki panoyu sevdim, gerçekten motive edici iyi bir fikir:) Bir de "yazarak küfretmek" dikkatimi çekti, nefesini hoyratça küfrederek harcayan insanlar aslında yazarak küfretseler hem kendilerini yine rahatlatmış olurlar, hem de çevreye zarar vermezler:) Mutlu günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık bir yıldır yazarak sinirimi atıyorum Engin :)
      Hem dışarıya karşı kötü görünmüyorum, hem kimsecikler bilmiyor hem de içimde ne varsa her şeyi yazmış oluyorum, oh! :)
      Panomu çok seviyorum :) Daha neler neler ekleyeceğim ben oraya...
      Mutlu günler :)

      Sil
  3. Fotoğraflar pek güzel ama ben senin dallı güllü şalvarlı şıpıdık terlikli halini görmek istiyorum !
    Bir de çapraz askılı fularlı. Öptüm ,sarıldım ,kucakladım sizi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun colette'cim :)
      Bundan sonraki ilk giyişimde, boy boy fotoğraf çekileyim de göndereyim.
      Senden mi saklayacam? :)
      Öptüm ben de kocaman :)

      Sil
  4. fotoğraf çok moki
    (komik yazıyodum yine yanlış yazdım) :))
    senin masan ayni benimkine benziyor, konumu -yerleşimi- telefon bile aynı gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Benziyoruz işte... negzel.
      Bak, senin kartında panomda duruyor :)
      Her baktığımda ''karabiberim'in hatırası'' diyorum :)

      Sil
  5. Ella, valla yazının başını okudum Gamse'ye söyledim. Ay söylemez olaydım, dışarı çıkacaktık onu bile iptal ettirdi, sabahtan beri bütün resimlerimizle oynadı:))

    Benim çalışma masamı görmeliydin, bu cüsse ile ben düşşem içine kaybolurdum billa:)

    Bi de sen o Polonyalı arkadaşları bize göndersene, sıcağın üstüne bi de nem verelim en kaymaklısından...


    Çook öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel işte :)
      Fotoğraflar daha bi' renklenmiş, daha bi' ışıklanmıştır.
      Afferim! Gamse'ye :)
      Bunları göndereyim... hepsini ipe dizer gibi diz ablacım.
      Sıcak ver, nem ver, oruç tuttur bi' de.
      Sonra gelsinler mum gibi geriye... erimezlerse :)))
      Öperim.

      Sil
  6. ohh valla bu haftasonu süper tembellik yaptım, yaydım yattım:) bi de bol bol fotolarla oynadım tabii:)
    o değil de 15 Ağustos'da yaz tatilim başlıyoooorr:))) Çok sevinçliyim Sitticim heyyoooo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi etmişsin kuzum :)
      10 Ağustos Cuma günü ofisten bi' çıkacak bu bünye... taaaaEylül başına dek tatilde! :)
      İkimize de: Heyyooooo! :)))

      Sil
  7. Sittirella ilk paragraf beni de anlatiyor. seviyorum calismayi. isimi sevmiyor olabilirim ama calismayi seviyorum elimde degil. O yuzden soylensem de isimi sevmesem de gelirim ben ofise duramam evde eminim :) Bak gel kabul et biz normal degiliz :)

    Ayrica benim defterlerin de sayisini bilmiyorum yazmazsam olmaz illa renkli kalemlerle yazilacak to do list yapilacak yoksa calisamiyorum o kadar :)

    Cicekli pantalonlu resimden ben de rica edebilir miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçin geri dönmüş! :)
      Hoşgeldin...:)
      Evet, biz -kesinlikle- normal değiliz.
      An itibariyle evden çalışıyorum, şu an öğle yemeğimi yedim!
      Bi' soda-limon molası yorum cevaplıyorum ama bi' gözüm hala diğer laptopımda :)))
      Defterlerim meşhurdur, renkli renkli, kalemlerimi dökmemişim resimlerde ortaya :)
      Elbette, ilk giyişimde muhakkak fotoğraf çekileceğim ve göndereceğim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. bileydim böle can canlı fotolar gelecek alırdım sana bi makine:)
    ne güzel ya burda döpiyeslerin içinde eriyip gidiyoruz.İsediğini giyebilmek herkezin fikir beyan etmemesi güzel şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabisi de güzel şey :)
      Bi'de erkekler parmak arası terliklerle gelmeseler tam süper olacak :/
      Bu kadar rahatlık da iyi değil be, valla.

      Sil
    2. ehe:)bide kapri şort giymeseler istanbulda dediğin gibi o terliklerden bide o kısa donlardan görünen kıllardan öğk geldi

      Sil
    3. Eheh :)
      Ne biçim kötü duruyor :)

      Sil
  9. Sizi mimledim:)

    http://kagitkiz.blogspot.com/2012/08/mimlenmisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay kolay mim yazmam :)
      19 Mayıs'tan beri, bir kaç kitap daha okuyup da yazmak istediğim bir kitap mimini bekletiyorum.
      Onu yazar yazmaz, bu mimi de alacağım... hatırına :)

      Sil

Buraya yazmaya niyetlendiğin her şeyi aleyhinde delil olarak kullanabileceğimi bilmeni isterim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...