ROSSMANN


ROSSMANN ile 2008 yılında, Polonya’ya geldiğimde tanıştım.

Hemen her alışveriş merkezinin içinde çok geniş alana sahip şubesinin olması, alışveriş merkezleri dışındaki önemli-merkezi caddelerde de kolaylıkla ulaşılabilen -yine büyük/geniş noktalarının olması dikkatimi çekmişti.
İlk ROSSMANN ziyaretimden bir şey anlamamıştım.
İçeri girdiğimde, tanıdık-bildik çok popüler markaların ürünlerinin raflarda sıralandığını gördüğümde, ROSSMANN’ın sıradan bir ‘kozmetik mağazalar zinciri’ olduğu izlenimine kapılıp çıkmıştım.
İlerleyen zamanlarda -Lehçe diline biraz daha hakim olmam ve arkadaş çevremin genişleyip artık onların tavsiyelerini sorabileceğim duruma gelmem sayesinde- ROSSMANN’ın acil durumlarda insanın imdadına yetişen bir hızır servis anlamına geldiğini anladım.
Yüzlerce markanın ürünlerini-fiyatlarını karşılaştırma imkanı buluyorsun.

ISANA, RIVAL de Loop, Facelle, Domol, babydream, Winston, FUSS WOHL, Lilibe, SYNERGEN, Alterra, Wellness Beauty, Prokudent, enerBiO, bleib gesund  gibi, ağız ve diş sağlığı ürünlerinden bebek bakım ürünlerine, el-cilt-vücut bakım serisinden ayak sağlığı ve bakım ürünlerine, çamaşır deterjanlarından saç bakım ürünlerine, sağlıklı beslenme ürünlerinden kedi-köpek mamasına ve hatta kadın pedi ve diğer kadın sağlığı- hijyenik ürünler serisine dek yayılan çok geniş bir yelpazede ortalamanın çok üstünde bir kaliteyi tutturmuş olduğunu özellikle belirtmek istiyorum.

İlk zamanlarda, hemen herkesin düştüğü hataya düşerek; ‘ne de olsa kendi markası, kaliteli olmadığı için bu kadar ucuzdur’ düşüncesine kapılarak, aynı rafta bilindik bir markayla yanyana duran ürünlerinin sadece fiyatına bakarak daha bilindik ve pahalı olanını alıyordum… Bir gün banka kartımı evde unutup, cüzdanımda bulunan paranın da çok bilindik bir markanın ayak spreyini almaya yetmediğini görünce FUSS WHOL markalı ayak spreyini alıp üzerine de Alterra marka Aloe Vera’lı makyaj-cilt temizleme mendilini de aldığım halde hala elimde para kaldığını gördüğüm güne dek sürdü bu yanılgım.
İyi ki, o gün cüzdanımda yeterince nakit param yokmuş.
Daha sonra -bazen biraz da olsa çekinerek- almaya başladığım ROSSMANN markalı ürünlerin hemen hepsinden çok memnun kalmaya başladıktan sonra, artık eşime-aileme-arkadaşlarıma çok rahat ROSSMANN ürünleri alabiliyor ve soranlara da ROSSMANN markalarını gönül rahatlığıyla tavsiye edebiliyorum.
Bir Alman markası ve ben -ilginçtir ki- bugüne dek kalitesiz Alman markası görmedim.
Elbette, bugüne dek hiç kullanmadığım ürünleri var, zamanla mümkün olduğu kadar ürününü deneyeceğim.


Bu gönderiyi, bugüne dek şahsen kullandığım-şu anda da evimde var olan yukarıda gördüğünüz ürün kullanımlarımı baz alarak yapıyorum.

Alterra - Naturkosmetik (Feuchte Reinigungstücher)
Cilt temizleyici/makyaj çıkarıcı Aloe Vera’lı ıslak mendil.
Resmen yüzüme Aloe sürüyormuş gibi hissediyorum, çok ıslak ve ferahlatıcı ve ciltte yapışkan bir tabaka bırakmıyor. Kullandıktan bir iki dakika sonra cildim yumuşacık oluyor. Alkol içermiyor.

domol - WOLLE
Auch für Kaschmir & Angora
Kaşmir-Angora ve yün kıyafetler için sıvı deterjan.
Arkadaşımın tavsiyesi ile aldım, az sonra kullanacağım, mis gibi kokulu ve yoğun kıvamlı.
Kimyasal- burnu rahatsız edici bir kokusu yok.

facelle (Normal-Comfort)
günlük ped.
Tüm gün konforlu tutacak, iç çamaşırına iyi uyum sağlayacak-çıkmayacak/kaymayacak, ıslaklık hissettirmeyecek ve de ciltte tahriş/yan etki yaratmayacak kalitede bir günlük ped çok önemli. Hemen her gün kullanıyorum ve bu üründen çok memnunum.

facelle Tampons
mit Applikator
Applikatörlü tampon, el değmeden-hijyenik kullanım rahatlığı veriyor ve kullanımı çok kolay.
Benim gibi tampon konforunu seven kadınlar için birebir.

facelle samtig weiches Gefühl
Normal boy kadın pedi
Hani 'ipeksi doku' derler ya, bu pedin dokusu işte öyle. Yumuşacık, kesinlikle rahatsızlık vermiyor ve çok konforlu. Evde olduğum günlerde bunu kullanıyorum.

facelle seidig weich
İnce, kanatlı normal kadın pedi
Dışarıya çıkarken kullandığım ped, tampon kullanmadığım zamanlarda bunu tercih ediyorum.
Oldukça konforlu, daha doğrusu ped kullandığımı unutuyorum.

FUSS WOHL - SCHUH DEO
Ayakkabı spreyi.
Tüm gün ayağımı koruyan ayakkabılarımı çıkardığımda -hele ki ertesi gün yine giyeceksem- muhakkak içine sıkıyorum. Hem temizliyor, bakteri varsa öldürüyor hem de kötü koku oluşmasını kesinlikle engelliyor.

FUSS WOHL - FUSS DEO
Ayak spreyi.
Sabah yıkayıp kuruladığım ayağıma -özellikle parmak aralarına- sıkıyorum, mevsim yaz ise akşama kadar açık ayakkabılar/terlikler içinde ayağım terlemiyor. Mevsim kış ise, ağayım bot içinde terlemiyor ve kesinlikle üşümüyor.
Tek sorun sıkarken duyduğum keskin -mentole benzeyen- kokusu…

ISANA INTENSIV (regenerierende Pflege)
Dudak koruyucusu/nemlendiricisi.
Dudaklarımı yumuşacık yapması ve etkisinin saatlerce sürmesi önemli. Hele ki benim gibi dudakları çok kuruyan biri için… Kış aylarında günde beş-on kez kullanıyorum.

ISANA BODYBUTTER (reichhaltige Pflege)
Bodybutter.
Ceviz kokulu, mis gibi, cildi ışıl ışıl ve yumuşacık yapan ve elde-ciltte yağlı bir his asla bırakmayan muhteşem ürünü -bir tane alıp anneme gönderdim, 200 ml’lik ürün ve inanılmaz ucuz idi. Bir kaç tane daha alıp stoklamadığıma üzülüyorum çünkü arada bir yaptığı ‘Limitierte Edition’ imiş, dilerim bir ara tekrar üretirler…
Annem ısrarla aynı üründen istiyor, kardeşimin eşi yaz tatilinde 1.5 ay boyunca eline-yüzüne kullanmış ve o da hayran kalmış. Öyle güzel bir kokusu var ki...

ISANA VASELINE (DEUTSCHE ARZNEIBUCHQUALITAT) für strapazierte
İnanılmaz kaliteli ve kokusuz-şeffaf bir vazelin, özellikle gece yatmadan ellerime sürüp yatıyorum, bu soğuk havalarda tüm gün ellerimin-parmaklarımın-tırnak kenarlarımın yumuşacık kalmasını ve sağlıklı görünmesini sağlıyor.
Dirseklerim için de birebir. Ayrıca saç boyarken cildimin boyanmaması için de kullanıyorum.

ISANA HAIR (Colorglanz haarspray)
Renk koruyucu/parlaklık verici saç spreyi.
UV filtreli ve saçı sertleştirmeden şekle sokuyor. Beğenmezsem saçımı kolaylıkla tekrar tarayıp - şekillendirip - spreyleyebiliyorum ve kirli bir görüntü ortaya çıkmıyor.

ISANA - MED HandCreme (für rissige und trockene Haut)
Naturel PH’a sahip, elleri yumuşacık yapan ve özellikle etrafımda hamile iş arkadaşlarımın masalarının üzerinde gördüğüm el kremi :)
Gel gelelim, o ‘mis’ kokusu benim tenimle birleştiğinde ilk beş dakika beni rahatsız eden bir koku oluşturuyor. Gerçi ben el-ayak ürünlerinde koku sevmem, belki rahatsızlık duyma sebebim bu.
Benden başka -annem dahil- hiç bir arkadaşımdan böyle bir şikayet gelmedi… demek ki; benim tenimle reaksiyona geçtiğinde oluşan bir durum ama geçici.
Tekrar alır mıyım? Sadece kullandığımda beni rahatsız eden o kokudan dolayı; almam... daha bir çok ISANA krem çeşidi var onları denerim. Ama anneme almak zorundayım, siparişi verdi.

ISANA - Nagellack ENTFERNER
Oje Çıkarıcı / Aseton
Çok sık oje kullanmayanlar için ideal bir oje çıkarıcı. Fakat günlük hayatta sürekli oje kullanıyorsanız, tırnak yüzeyini kurutmayan, besleyici bir oje çıkarıcı tavsiye ederim. Bu ürün ojeyi çıkarmakla beraber, çıkardıktan sonra tırnak üzerinde kuru görüntü bırakıyor. Yıkayınca geçiyor.
İki kez aldım, daha sonra yine ROSSMANN'dan farklı bir ürün buldum -ki çok memnunum- onunla devam ettim.

Lilibe (Feuchte Kosmetiktücher)
Makyaj temizleme mendili.
-mit Allantoin und Mandelöl- makyaj temizleyici mendilim. Bu, Alterra kadar ıslak olmamasına rağmen güzel temizliyor ve ferahlatıyor. Alkol içermiyor.

Lilibe (Wattepads)
Yuvarlak pamuk ped.
Oje temizleyeme, makyaj çıkarmaya, vs. yumuşacık.

Prokudent - ZAHNSEIDE
Nane kokulu diş ipi.
Kullanamadığım tek ürün bu.
Dişlerim çok sık ve bu diş ipi benim diş yapıma göre kalın geliyor ama etrafımdaki bi' çok kişi sorunsuzca kullanıyor ve memnunlar.

Anneme/babama gönderdiğim dudak nemlendiricileri, cilt kremleri, babam için kırışıklık giderici krem :) annem için ISANA-Med el kremi ve ceviz kokulu ISANA Bodybutter sonrası, aynı ürünlerden tekrar istemelerine bakarak ROSSMANN ürünlerinin gerçekten kaliteli olduğunu ve bir deneyenin tekrar aldığını söyleyebilirim.

Biliyorum ki, son zamanlarda Türkiye de ROSSMANN ile tanıştı.
Şimdiden bir kaç makyaj/kozmetik blog sayfasında ROSSMANN adının geçtiğini gördüm.

Bu gönderiyi hazırladıktan sonra ROSSMANN'ın web sitesine baktım ve ürünlerinin hepsinin bağımsız Alman test kuruluşları tarafından test edildiğini ve onay aldığını gördüm.
Detaylı bilgi için ROSSMANN Almanya ve ROSSMANN Türkiye adreslerine bakabilirsiniz.

Diyeceğim o ki; marka bağımlısı değilseniz, her şeyin en pahalısı yerine en hesaplısı ve fiyatına göre en kalitelisini arıyorsanız: ROSSMANN.

Görsel: Google Images & Sahibinin sesi- Sittirella marka

10 yorum:

  1. diyeceeğim şu ki Rossmann ın küçük bir şubesi var sizin evde :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann bana sponsor olsun valla... baktım da,reklam gibi olmuş :)))
      Daha neler alıcem neler, bu 'limited edition' ürünleri kaçırmamak şartmış, anladım :)

      Sil
  2. Sevgil sitterellacim..
    Almanyada böyle firmalarin kendi ürünleri testlerdede ünlü firmalara göre daha iyi puanlar aliyorlar..
    Bir de DM firmasi var ki benondan cok memnunun..var mi polonyada DM ? Rossmann ile fiyatlar yaklasik ayni kendi ürünlerinde.
    Marketlerin icinde cocuk arabasi ile bile rahatca dolasiliyor.. Bebek altini degistirecek köse var.. Hem bu sayede bebek ürünlerini de test edebiliyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmedim burada Nar çiçeği :) belki daha açılmamışlardır buraya.
      Görürsem kaçırmam, hemen göz atarım :)
      Çok kaliteli ürünler, çok! Almanlar bu işi gerçekten biliyor.
      Bildiğimiz o bol reklamlı ünlü markalar halt etsinler yanında.
      Dediğim gibi, başlangıçta çok tedirgindim ama şimdi 'ROSSMANN' yazısını gördüğümde atıyorum sepete :)

      Sil
  3. Rosma^'a ben de bayılıyorum. Yaz dönemlerinde yazklık eve yakın Gebze'dekine gidebiliyorum. özellikle ağız bakım ürünleri, oyuncaklı pilli çocuk diş fırçaları falan çok ucuz ve güzel. bu dediklerinden de deneyeceğim ilk fırsatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş sevmem ama ROSSMANN'a üşenmem-giderim.
      Zaten evimin dibinde bi' tanesi.
      Hem çok uygun fiyatlı, hem de çok çeşitli. Senin minnak döner için bi' çeşit cennet :)
      Muhakkak dene OİP'im.
      Sevgilerimle.

      Sil
  4. güzele benziyorlar.buralarda daha kozmetik marketler pek yoğun değil bir kaç avmde birer tane varlar.O yüzden market raflarında yada şu satış temsilcileri aracılığıyla bazı markaları bulabiliyoruz.Ama ne yalan söyliyeyim pede imrendim 30uma geldim ben daha hah şudur diyemedim şu ped konusunda.teşekkürler rossmann yazdım aklıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz kenara ROSSMANN'ı arkadaşım :)
      Sizin orası büyük, yakında açılır... beğeneceğine eminim :)
      Çok büyük rahatlık/konfor benim için... plastik gibi pedlere kalmak çok zor :/

      Sil
  5. rossmann ürünlerini ben de kullanıyorum ve çok memnunum. ama rossmann ın hangi asetonununa -çok memnunum- dedin onu cidden merak ettim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LAURA CONTI diye bir oje çıkarıcı satıyor ROSSMANN.
      Pembe olanını kullanıyorum. Kokusu da güzel, çıkarırken kurutmuyor, aksine yumuşacık yapıyor tırnak etlerini ve yüzeyini.
      Çok memnunum, 3. şişeyi bitiriyorum :)

      Sil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...