Sanat yaşam içindir: Yaşayan heykeller

Merhabalar,
Sıcağı sıcağına, dün yaptığımız gezintide karşılaştığımız iki sanatçının fotoğraflarını paylaşmak istedim.
İlkini gördüğümde yanından geçerken heykel sandım.
Hatta '' Ne güzel yapmışlar, gerçek gibi'' derken yavaşça kıpırdayıp duruşunu değiştirdiğini gördüm.
İnanılmazdı. İlk kez bu kadar yakından ve gerçekten işinin ehli bi' sanatçıyla karşılaştım.
Şimdi diyeceksiniz ki ''İşinin ehli olup olmadığına nasıl karar verdin?''
Biri taş, heykel...
Diğeri düğünlerde ortada çakkıdı çakkıdı göbek atan tipler gibi, konuşuyor bi' de :)

Umarım beğenirsiniz.

Bu işinin ehli :)











Bu da acemi :)







Görsel: Sahibinin sesi - Sittirella marka

13 yorum:

  1. Çok etkileyici..

    Evet, aradaki fark fotoğraflarda da fark ediliyor. İkincisi ya daha amatör, ya da daha animasyon amaçlı gibi. Yine de hoş görüntüler.

    YanıtlaSil
  2. hareketlerine birsey diyemeyecegim ama makyaj ve kostum aradaki farki belli ediyor kesinlikle ;)

    birde ozledik seni be Ellam ;)

    YanıtlaSil
  3. Polonya'da sanatın içine tükürmüyorlar demek (!) Ne hoş:)

    İkisi de hoş görünüyor bence

    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. her ikisi de kendi güzelliğini taşıyor aslında bence. en azından buradakilerle kıyaslayınca gerçekten başarılılar. bayılıyorum gavurcanların bu başarılarına. isterdim ki bizim sokaklarımızda da böyle sanatçılarımız dolaşsın...

    YanıtlaSil
  5. Müthiş..hem kostümleri hem de (izlemiştim) becerileri.

    YanıtlaSil
  6. *Begonvil*
    Sevgili Begonvil,
    Etkilenmemek elde değil.
    Yanından geçtim, kıpırdadığı anı gördüm, hala inanamıyordum gerçekliğine.
    O derece.
    Keşke canım Türkiyemde de böyle şeylere günlük hayatta şahit olsak :(

    *A-H*
    Ben de özledim be kuzum.
    Blog sayfamı açıp dertsiz tasasız yazabileceğim günlerin umududur beni ayakta tutan.
    Nasıl yoğunum anlatamam :/
    Anlatmayı deneyebilirim ama :)
    Gönderiye gelince;
    Hakikaten aradaki fark dağlar-vadiler gibiydi.
    Olsun, biri olmasa diğerinin işinin ehli olduğunu anlayamazdık :)

    *Çınar*
    Ablacım burada sanata duyulan saygı ve gösterilen ilgiyi görsen... oturup ağlarsın memleketimin 'geri'liğine.

    *NzN*

    Herşey gönlümüzün istemesiyle olsaydı NzNcım...
    Güneş varken ampule ihtiyaç duyanlar ortada olmazdı.
    İkisi de güzeldi, biri olmadan diğerinin farkını anlamak imkansızdı az önce de dediğim gibi :)
    Sevgilerimle.

    *Mavi Tutku*
    En büyük kabusum belediye otobüsleridir.
    O otobüste oturacak yer bulamamak benim için ölüme eştir.
    Kıpırdamadan 3-5 dakika geçirdiğimde dizlerim titremeye, gözlerim kararmaya ve midem dönmeye başlar.
    Bayılacak gibi olurum ve kıpırdayamazsam veya acilen bir yere oturup birşeyler yiyip içmezsem bayılırım.
    O sebeple toplu taşıma araçlarını ''mecbur kalmadığım sürece'' kullanmam.
    Şimdi bu sanatçıları düşünüyorum.
    Üstte başta kilolarca boya.
    Ten boya altında.
    Saatlerce kıpırdamadan durmak...
    kabus ötesi benim için.
    Çok etkileyiciler.
    Verdikleri emeğe saygı duyulmayacak gibi değil.

    YanıtlaSil
  7. Yavaşça kıpırdadığını ben görsem korkudan bayılırdım kesin :)))
    Fotoğraflar muhhhhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Sittirella canım Ömi'nin evlenme teklifi yazıma yazdığın yoruma buradan da cvp vermek istedim. Sanki ben yazmışım gibi yazmışsın o kadar aynı ki düşüncelerimiz fena oldum okurken :) Çok sağol biriciğim darısı tüm sevgilere diyelim. Ayrıca yazına yorum yapacak olursam neden haddin olmasın çok haklısın bence sanata her bakış her göz farklıdır ve bu abilere ben çok üzülüyorum onca saat ekmek parası için ayakta kalıyorlar insanlar foto çekip para vermeyince bana dert oluyor. Neyse öperim güzel yüreciğinden

    YanıtlaSil
  9. *Euphoric*
    Canım ben de ilk kıpırdadığını farkettiğimde az korkmadım değil.
    Cidden taş gibiydi ya :)

    *Stil Direktörü*
    Edacım canımsın ya :)
    Teşekkür ederim valla.
    Ben öyle düşünüyorum, yalnız olmadığımı görünce de seviniyorum.

    Açıkçası şöyle bi' durum var burada: eğer hepsine bozuk ta olsa para vermeye kalkarsam benim maaşı direkt bunlara bağlamam gerekiyor :)
    Eli boş mümkün olduğunca geçmemeye çalışıyorum ama kuzum hangine birine yeteceğim?
    Köşede biri açmış müziği mikrofonsuz şarkı söylüyor ama sesine büyülenirsin.
    Diğeri yine diğer köşede devasa baloncuklar yapıyor.
    Biri bu fotoğraftaki.
    Tam zıttı köşede sürekli bir Mim var.
    Şehir meydanında bi' tur = gitti maaşın üçte biri :)
    Bana da yazıktır-günahtır canım ya :)

    YanıtlaSil
  10. Sittirella ,sultanım bazı insanların kalplerini tanımadan da bilirim ki iyidir. Sen onlardan 1 isin :) mucx

    YanıtlaSil
  11. Yazıyı okumasam sanırım heykel fotoğrafları der geçerdim :) Özellikle ilki çok iyiymiş.... Varşova mı burası? veee hala oldukları yerdeler mi? :))

    YanıtlaSil
  12. *Digital Günlük*
    Burası Wrocław :)
    Krakow'u beğeneceksin, gerçekten hoş şehir ama Wrocław'ı görmezsen yazık olur.
    Polonya'nın en güzel şehri.
    Aşık ediyor kendine, bir şehir bu kadar mı güzel, bu kadar mı yaşanası olur?
    Haberdar et gelecek olursan Wrocław'a e mi?
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Polonya Rzeszow'da 3.haftam ve bu şehrin ismini daha çok duyuyorum. Wroclaw' ı görmeyi istiyorum. Zaten belli başlı şehirler belirledik, 9 ay burdayım. O süre zarfında inşallah gezmek nasip olur. Haberleşirsek çok sevinirim, çok teşekkür ederim. Fikirlere, deneyimlere ve vee içten insanları görmek çok önemli (memleketten uzakta)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...yavrum seni layk ettim...